Sorry

Har inte uppdaterat på väldigt länge det är för att jag spenderar den mesta internet tiden nu på facebook. Men ska bli bättre här allafall försöka:). Nu är det då söndag och min helg har varit ganska lugn spenderat den för det mesta med marcus vi har bara mysigt. Så det blev inget festande för mig denna helg men skönt de:). Imon är det skola igen ser inte fram imot att gå upp tidigt men sånt man måste göra. Har extremt tråkigt just nu min pojkvän ligger bredvid mig och sover som en gris kan inte få liv i han väldigt kul att umgås med honom nu asså:P. Menmen. Ska la sätta mig framför tvn men ni får ha de gott pussar


Kommentarer
Postat av: Nanna

Allt bra med dej? Sov så gott,och ha en bra dag i morgon! :)

2009-09-16 @ 00:18:26
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja då gumman;), va jättemysigt=), älskar dig me<3

2009-09-16 @ 01:38:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0