Skolan

Godmorgon:). Eftersom jag har varit så dålig på att uppdatera här i bloggen så kan ja berätta vad jag har gjort i helgen. I fredags så va ja i skolan först slutade 20 över 1 och efter det drog jag och bea till råslätt  sen efter råslätt åkte vi hem till henne för hennes katt hade fått en kattunge. Den är hur söt som helst gul eller va man ska säga:). Men vi va allafall där väldigt länge och tillslut började hennes katt krysta mer vi blev klart skit rädda att hon skulle dö eller nåt de tog typ mer en en timme innan det kom ut en kattunge fast den levde inte:( sen bara nån minut efter kom det ut en till kattunge som levde som va svart hur söta som helst. 
Efter det åkte jag och bea hem till beas mamma för hon skulle hämta lite saker sen kom mamma och hämtade oss släppte bea på råslätt och jag och hon åkte hem till henne och åt sen körde hon upp mig till öxnehaga där vi festade  Hemma hos matte vi hade kul sen drog vu och va med putte en stund sen körde han hem oss ganska sent och på lördagen åkte jag och marcus hem till mamma och åt och kollade på film så sov vi där:).
Sitter i skolan har yrke är ganska långtråkigt i skolan dom första lektionerna för man är så trött. Men brukar bättra sig efter man har fått mat i sig de är ju ganska långt kvar men vi har allafall rast snart. Vi har yrke hela dan :) Efter skolan ska jag och bea till råslätt och sen har ja ingen aning om vad ja ska göra tror marcus kommer ikväll sen:)

Älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Hoppas du får en bra dag :D

2009-09-07 @ 09:44:22
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Sofie

så bra :) hoppas du får en bra dag!

2009-09-07 @ 10:37:33
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0