Dålig som vanligt...

... på att uppdatera men va gör de kan inte sitta framför bloggen hela dagarna när de finns mycket mer saker att göra. Typ som ikväll har jag planerat att städa mitt rum möblera om och allt sen ska jag bara ta det lugnt vad jag planerat allafall vet inte om jag ska ut och gå med bea sånt man märker om hon orkar. Just nu sitter jag med marcus framför tv:n kollar på miami ink. Kände hur suget på att blogga kom fram så va bara tvungen att göra de.  va ska ni göra i helgen då? :)

Kommentarer
Postat av: Nanna Nilsson

Allt bra med dej? Här har vi värsta tråkvädret, regn, regn och regn! Ha det så bra! :)

2009-10-01 @ 11:53:57
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0