Dumma mig!

Vet att jag har varit dålig för många gånger på att uppdatera och känner att jag behöver göra det. Har hänt ganska mycket saker som jag inte mått bra över och det är dock inget jag kommer ta upp här hoppas ni har förståelse för det. Har mått väldigt dåligt idag grät i 4 timmar klarade inte av att snacka med nån i tele men min fina familj och mina fina vänner har tröstat mig och självklart har min pojkvän gjort min dag bättre att bara höra av honom att han älskar mig får mig att må bättre.

Men kände att jag behövde tröst äta lite och därför gick jag och bea ner till pizzerian och kiosken nej jag åt inte pizza det va beas familj som skulle äta det men jag köpte godis som jag va jätte sugen på men så fort jag kom hem klarade jag inte av att äta mer klarade inte heller av att äta mat idag knappt så vet inte va de är med mig. får hoppas på att jag mår bättre imon förhoppningsvis så gör jag det.

Den senaste tiden om jag ska va helt ärlig har jag för det mesta inte gjort nånting skolan och kompisar och marcus det vanliga bara men klagar absolut inte på att träffa mina vänner eller marcus, :).

Som ni alla vet så är det fredag imon sjukt skönt ska det bli med helg tror det blir mys med älsklingen i helgen :) det är det som är planerat allafall. Imon blir det allafall att städa mitt rum och ni som känner mig vet hur mycket jag hatar att städa men måste verkligen städa färdigt har städat lite varje dag nu men imon får jag va klar annars blir det ingen ny garderob eller hörlurar säger min farbror så nu måste jag ta tag i det för klarar mig inte utan min ipod!

Förlåt för ett mycket konstigt och virrigt inlägg och förlåt alla läsare för att jag är så seg på att svara på alla kommentarer men jag ska försöka bättra mig ska ta tid till bloggen jag älskar att blogga det är verkligen nå som jag vill göra varje dag men det blir helt enkelt inte så har så mycket annat att tänka på ska försöka svara på många kommentarer nu men annars fortsätter jag imon lovar er! Godnatt ( ska inte sova riktigt än men detta blir det sista inlägget eller aa det första för idag för den delen med )


Älskar dig <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0