Första blogg inlägget:)


Jag är en tjej på 16 år fyller 17 i september som heter Louise. Jag bor i en liten håla en bit utanför jönköping tillsammans med min syster och pappa. Bor hos min mamma väldigt sällan på grund av olika anledningar. På fritiden är jag för det mesta med mina kompisar och med min underbara pojkvän marcus.Till hösten ska jag plugga på stylist linjen nåt som jag älskar att hålla på med är just smink naglar m.m. Min största dröm om jag ska va ärlig är att bli skådespelerska en dröm jag alltid har haft. Varför jag började blogga vet jag inte men 2007 ville jag testa på det här med blogg och tyckte det va väldigt roligt haft 3 andra bloggar på blogg.se och en på metrobloggen. Anledningen till att jag startade en ny är för jag inte bloggade mycket det senaste på den förra bloggen så därför startade jag en ny som jag tänkte jag skulle uppdatera varje dag för jag älskar verkligen att blogga så varför sluta?.

Idag vaknade jag upp med min pojkvän vid kl 15.00 på grund av att han skulle hinna bussen han skulle nämligen iväg och avliva Melker hans hund som hade blivit förlamad:( surt tycker jag för tyckte verkligen om den hunden men bättre att avliva han än att han ska få lida!. När marcus hade åkt från mig stack jag och va med victor och hans flickvän Bea. Gick hem vid klockan 21.30 nånting och städade nu snart ska jag ut och möta min Älskling som kommer med bussen och sen ska vi kolla på film. Ska väl lägga oss ganska tidigt för imon ska jag till mormor på kalas får se om marcus hänger med:) och efter det ska jag hem till victor för att sova där. Men jag ska uppdatera imorgon innan jag åker på kalas så jag vi hörs då

Godnatt Pusspuss


Älsk och jag <3                                          victor och bea<3                                           Melker <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg;D

2009-06-17 @ 22:57:19
URL: http://emeliefrenning.blogg.se/
Postat av: sophi

din me :)

2009-06-18 @ 11:59:20
URL: http://soophis.blogg.se/
Postat av: sophi

jag ska vara på mitt landiställii :P

2009-06-18 @ 16:11:53
URL: http://soophis.blogg.se/
Postat av: Annelie å MInea

Tja ba från mysminea

2009-06-23 @ 18:58:34
URL: http://mysminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0