Måndag

Hej:)
blir en snabb uppdatering för ska snart dra mig och umgås med victor och marcus. Vi ska va hemma hos victor för han är barnvakt och vi ska snacka om att tälta nån gång snart:). dagen idag har la sett ut som dom flesta dagarna vaknade upp med älsklingen kollade på massa film sen läste jag på internet hur man fixar fram pengar till sims 3 som jag har bnörjat spela ganska mycket och sen när jag fick fram de så satt jag framför de ett bra tag och nu sitter vi och käkar toast och dricker oboy.

men ni får ha de gott så länge så hörs vi imon:)


Dagens kläder:)

Kommentarer
Postat av: anna

svar: ja jag tyckte den var riktigt god! beroendeframkallande hehe

2009-06-23 @ 18:18:46
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0