Som kärlek på nytt

Tänkte uppdatera lite om vad som har hänt nu det senaste. Efter det hade tagit slut mellan mig och marcus umgicks jag med victor (bästa killkompis) han fick mig att skratta och jag hade kul. Sen packade jag ner alla marcus saker som han hade hos mig åkte ut med dom till öxnehaga väldigt jobbigt va det eftersom jag fortfarande älskar honom lixom. Han stog bara och kollade på mig jag visste inte om jag skulle gå till bussen eller till honom men valet va allafall att gå till honom jag förlorar ju inget på det. Vi satte oss på en bänk och snackade om allt han sa att han ville försöka igen och att han ångrade att han dumpade mig. Jag svarade bara ja vet inte om jag pallar att gå igenom allt en gång till och få samma slut sen senare. Men han bestämmde sig allafall för att följa mig till bussen.

På busshållsplatsen kollade vi bara rakt fram. Han ville att jag skulle komma till han på torsdag och att vi skulle försöka på nytt han skulle bättra sig. Men tillslut bestämde jag mig för att jag skulle komma till han och va med han hela helgen. Sen frågade han om det va säkert att jag skulle åka därifrån. Ja allafall han pussade mig och de va då jag kände att jag inte kunde släppa han. Så det slutade med att jag hängde med han men tillslut. Sen har vi haft det hur bra som helst men en sak jag vet om allt händer igen kommer jag inte palla mer för även om jag älskar marcus sjukt jävla mycket och han är verkligen det bästa som har hänt mig så kan jag inte leva när det går åt helvete men jag vet att han och jag klarar det här:).


jag har världens finaste pojkvän!


Kommentarer
Postat av: Elle

Härligt :) samma här! förresten, skriv en kommentar vad du tyckte om smyckena jag skrev om häromdagen :) Vore jättesnällt :) har dagen varit bra förövrigt?

2009-08-04 @ 23:58:31
URL: http://emeliesaraholsson.blogg.se/
Postat av: F e l i c i a

Ingen orsak, hoppas att du och din pojkvän är tillsammans länge! =)

2009-08-05 @ 00:48:56
URL: http://feliciz.blogg.se/
Postat av: Barre

Jaha det var kärleksproblem som gnorde där alltså =O Då förstår jag varför du har känt dig så nere.

2009-08-07 @ 00:50:46
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0