Den nya datorn:)

Just nu sitter jag vid den nya dator:) den är otroligt skön att skriva på och allt går så mycket fortare än vad det gör på min andra dator. Tänkte eftersom det går så fort så kan jag lika väl svara på alla kommentarer. Imon är det skola igen längtar faktiskt:) vi har yrke hela dagen och ska sminka oss mycket så ska vi lära oss att tvätta av oss sminket eller nåt så ska vi ta med våra smink till skolan så ska han berätta om våra smink och allt. Ångrar inte en sekund att jag valde den linjen jag går. mitt schema är soft som fan Tycker jag dom långa dagarna är det roliga lektioner så kommer nog gå bra:)

Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

sv: härligt :)

2009-08-30 @ 15:35:52
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: Yoursooofine^^

Underbart att det är bra med dej :D ;)

vad händer idag då?;)

ska vi följa varandra på bloglovin?;)

2009-08-30 @ 17:10:27
URL: http://yoursooofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0