My B-day imon:)

Har glömt bloggen igen:(. sorry men imon fyller jag år har redan fått några presenter är nöjd med alla:). Pappa jobbar så det är bara jag och pappas tjej hemma fick jätte fina presenter av henne present kort på vero moda på 350 kr en jätte gullig blomma och choklad blev super nöjd har fått ett par stövlar av pappa som jag verkligen älskar dom är sjukt snygga och tröja av mamma som jag med tycker om väldigt mycket:). Lägger upp bilder på allt imon:)



Planer för imorgon:

*skolan så klart!
* (Kanske) Gå på a6 en snabbis och kolla om jag hittar något på vero moda skulle verkligen behöva en stickad tröja!
* Hänga med bea till råslätt lite fort
* Fika med mamma och mathias (kanske mormor)
* Bli hämtad av pappa i huskvarna och sedan åka upp och hämta marcus på Ö-haga.
* Fika och så med pappa marcus och kanske hans tjej vet inte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0