Bloggar jag läser

Bloggar som jag läser minst en gång om dagen

Emelie - Världens bästa systers blogg. Hennes blogg är intresant dels för att hon skriver saker om mig snälla saker :)hehe. Och för att hon just nu bor i australien så man kan få se fina bilder och höra om hennes liv där nere hennes festande och pluggande en blogg som alla borde läsa världens finaste och bäste person i hela världen man kan inte få en så bra syster som hon är ! <3



Kenza - Gillar henne hon verkar som en go person och alltid lika kul att läsa hennes blogg :)

Alexandra(kissies)- Tycker det mesta i hennes blogg är skitsnack men tror verkligen inte hon är samma person i verkligheten. Och det hon skriver lyckas hon ju få massa läsare för så på ett sätt diggar jag henne men på ett sätt inte.

Stinalee - sån söt person och extra kul att läsa hennes blogg nu när hon har fått en liten skrutt :)

fokis - Hon bloggar om coola saker ex saker från japan och diggar hennes stil :)

Dessa bloggar läser jag varja dag. men självklart läser jag alla era kommentareres bloggar och jag läser och andra bloggar med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0