Hej bloggen

Jag vet har inte uppdaterat men beror på att dom senaste dagarna har jag verkligen mått skit och har absolut inte haft nån ork till att blogga överhuvetaget så de är däför jag har uppdaterat få inlägg nu det senaste. Orkar faktiskt inte prata om allt nu. Kan ju berätta lite vad ja har gjort det senaste i söndags kom natta hit så va med henne och victor ett tag Sen gick jag hem och sov eller nåt kommer inte ihåg. I Måndags va ja hemma mådde inte bra så hade ingen ork till nåt förens på kvällen åkte till öxnehaga och sov där sen igår åkte jag ner till banken och aktiverade mitt bankkort och efter det kändes det som jag skulle spy mådde inte alls bra överhuvetaget ringde mamma och kollade om jag kunde låna pengar till något att äta så åkte till råslätt och hämtade pengar köpte drickyoghurt och sen gick jag in till soc va där ganska länge och efter det väntade jag på att victor som också va på soc skulle bli klar så jag kunde åka med åsa (victors mamma) hem. När jag kom hem la ja mig bara i sängen och låg  där hela kvällen funderara på att ta en promenad idag ska kolla med nån som kan hänga med. Förlåt fär ett virrigt inlägg men blir väl så här när man inte har bloggat på länge kanske:P

Men ja ska inte lova att jag kommer uppdatera senare för det vet jag inte om jag kommer göra men ska allafall försöka Hade gott alla:)

Kommentarer
Postat av: erica

vet du vad jag tycker? :)

att du ska knäppa lite kort och lägga ut :)

2009-07-29 @ 17:48:19
URL: http://sandvold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0