Hejsan alla



Ni kanske tror att jag har dött eller något men det har jag inte har haft en liten bloggpause nu har varit ganska mycket bråk mellan mig och minpojkvän men nu är allting bra mellan oss och det känns skönt:). sist jag bloggade så skulle jag till stockholm dagen efter så kan berätta vad jag har gjort sen dess.

Torsdagen: Åkte tidigt på morgonen min systers bästa kompis isabell hängde med vi hade ganska kul i bilen hade ingen tanke på att min syster skulle åka bort ett år. Vi stannade och fikade på vägen eftersom det är en ganska lång bit ändå från jönköping till stockholm när vi va framme på arlanda så åt vi mat och så sen när emelie skulle gå in i tullen så började jag gråta och hon började med gråta så vi stod där båda två bland massa folk och grät som fan hur hemskt som helst att bli av med min syster ett helt år hon har alltid funnits där och nu är hon borta. Efter hon hade gått från oss så åkte vi till ica maxi och köpte massa godis och dricka sen åkte vi tillbaka för att kolla på är emelies flygplan lyffte sen hade v den långa resan hem och när ja kom hem så va ja med victor.

Fredagen: Va med vistor då med tror jag komme rinte ihåg ett dugg va jag gjorde i fredags om jag ska va ärlig!

Lördagen: Festade jag med marcus och putte och massa andra killar hemma hos hyden och efter de så åkte jag och marcus hem till mig och sov.

Söndagen: jag och marcus va med putte och käkade mat och lite så sen tog vi bussen hem till marcus och sov där.

måndagen: vaknade ganska tidigt marcus skulle till jobbet och jag åkte hem va med victor när jag kom hem och lite så sen mötte jag upp marcus senare på kvällen och han sov hos mig.

Tisdagen : Vaknade upp åty frukost fixade matlåda till marcus sen drog han i väg och jobbade och jag va med bea hela dan först åkte jag hem mtill hennes mamma och sen kom beas pappa och hämtade oss och sen drog jag och handlade med pappa och sen när vi kom hem gjorde jag pasta sallad åt den och drog till bea ocg vi cyklade  till taberg och hä,mtade beas laddare hur jobbigt som helst haha. Och sen senare mötte jag marcus och vi slocknbade så fort vi kom hem till mig

Och idag vaknade vi halv 12 gick ut och satte oss i solen åt frukost och allt oh sen nu har vi städat köket och ska städa mitt rum och så sen när pappa kommer hem ska vi åka till råslätt köpa fritiskortet till mig och efter de ska jag hem och fortsätta städa medans marcus sak iväg och fixa lite saker och hämta min dator som jag gklömmde hemma hos han sen kommer han tillbaka hit ikväll och imon så börjar skolan känns hur lustigt som helst men det kommer nog bli ganska kul eftersom jag känner några som ska börja samma linje som mig! Jag uppdaterar senare när jag har fått min dator tillbaka:). hörs då pussar


Kommentarer
Postat av: johanna

Kika gärna in på min blogg och svara på min fråga om "sminkingar?" skulle vara tacksam för ett svar:) KRAM

2009-08-19 @ 20:31:26
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/
Postat av: Em♥

Allt bra ? = )

2009-08-20 @ 11:33:20
URL: http://heiskanens.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

så fint hår du har ;-)

2009-08-20 @ 21:26:28
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0