godmorgon

Jag vet att jag har sagt att jag ska börja blogga igen men har inte blivit så alls har haft för mycket att göra inte haft tid till knappt datorn över huvetaget. Just nu sitter min farbror och försöker koppla in internet till min nya dator som jag fick i skolan. Men det är något fel på internettet så den fattar inte riktigt. Har ganska mycket att lära om den nya datorn fattar ingenting av mac datorer så får hoppas jag kommer bli high på det snart. Imon är de iallafall skola igen. Det ända jag hatar med skolan är att jag måste gå upp tidigt som fan på morgonen. Och jag är verkligen ingen morgon människa Men nu ska jag gå och kolla hur det går för min farbror och sen kolla när  min älskling har tänkt gå upp.


Kommentarer
Postat av: nadja

okej vad bra :D



vad händer idag då :)? kram

2009-08-30 @ 13:54:43
URL: http://nadjaflinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0