Svar till frågestunden.

När började du blogga?
jag började blogga för 2-3 år sen har haft 3 andra bloggar innan tror till och med dom finns kvar:)

Varför började du blogga?
jag började för jag tyckte det verkade va en rolig sak, jag har länge älskat att skriva och älskar destu
mer att blogga!

Hur länge har det varit du och marcus?
i 2 månader snart men känns som mycket längre kanske beror på att vi "höll på" ganska länge innan.

Hur gammal är du?
Jag är 16 fyller 17 den 17 september:)

tjänar du nåt på din blogg?
Njae jag tjänar inte så mycket!


Är du oskuld?
inte för att jag tycker nån har med det att göra, :P. Men nej det är jag inte.

Hur hamnade du på mest aktiva listan?
jag har ingen aning om ja ska va ärlig. tror dock inte jag är kvar eller jag vet inte har inte kollat.

vad är ditt bästa sommarminne?
Det var när jag va liten när vi varje år va i falkenberg ett år träffade vi mormor och morfar där nere
och hade hur kul som helst med dom.


vad är du för stjärntecken?
Jungfrun:).

Favorit årstid?
Sommar så klart:)

Framtidsdröm?
Att bli rik, eller skådis

Vad är roligast med att blogga?
Roligast med att blogga är alla fina kommentarer:).

Hur vill du att ditt liv ska se ut om 10 år?
Att jag har min egna familj och bra med pengar.

Vad är det dyraste plagg du har köpt?
Jadu kommer inte på nåt i huvet just nu:O

Dator/tv?
dator

Glass/ godis?
Glass på sommaren

Drömresemål?
barcelona

Har du någon fobi?
mot spindlar och spöken

vilket är ditt favoritplagg i garderoben?
Jag har många favortiter:). Så kan inte svara på det.

Vad är din favoritfärg?
Rosa:).


Tycker du om djur?
Ja det gör jag speciellt hundar och katter:).

Vad gör du helst en fredagskväll, går på fest med massa folk+ kompisar
eller har filmkväll med glass, godis med kompisar?
Jag tycker att med kompisar är det roligare att festa:).

vad heter du?`
Louise

Vad händer i morgon?
Du skrev det igår så du kanske menar idag?. Nej ja ska bara ta de lungt kolla på film:).

Varför just marcusfliickaa? antar att det är din pojkvän, men är det inte lite förbi att heta så?
Jag döpte min blogg till det för jag inte trodde jag skulle bli så aktiv på denna bloggen, skulle ju bli ganska surt om det tar slut mellan oss!

Är du lycklig?
JAg är lycklig att jag har marcus men jag kan inte säga att jag är lycklig fullt ut!


Kommentarer
Postat av: Carl-Robert

Tackar som frågar! Allt är bra! Hur är läget med dig? /Calle

2009-07-16 @ 14:10:28
URL: http://freudianslip.blogg.se/
Postat av: Leonard

Oh roligt att svaren kommit upp! Och forlat for det sena svaret!



hander idag da?

2009-07-16 @ 14:44:23
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: B I G C I T Y D R E A M S

roligt att du svarade på mina frågor :D

2009-07-16 @ 15:28:01
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/
Postat av: maria

sv; okej :)

2009-07-16 @ 15:50:06
URL: http://mearia.blogg.se/
Postat av: MATILDA

Roliga frågor o bra svar. =D

2009-07-17 @ 10:53:31
URL: http://misstenglin.blogg.se/
Postat av: bbellahh - allt i ett

Bra och roliga svar!

Hoppas du får en fin kväll :)

2009-07-19 @ 18:50:11
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0